П'ятниця, 11:31, 20.11.15

Рейтинг
0 0
Переглядів
2384

0
0
1205369.jpg?1421600388Російський PR

Російська Федерація почала співпрацювати з великим американським PR-агентством Ketchum майже 9 років тому - на початку 2006-го, коли Москві знадобилося підправити свій імідж до саміту G8 в Санкт-Петербурзі після відключення Україні газу в січні того року, згадує Слон.

Незважаючи на зусилля піарників, друзів у Москви в Вашингтоні сьогодні мало і більше їх не стає. Про новітню історію лобіювання іміджу Росії в США розповідає журнал Politico Magazine в останньому номері.

Друзів небагато, і, можливо, кращим з них залишається дивний, як багато хто вважає, конгресмен-республіканець Дана Рорабакер, який у 90-х під час візиту російської делегації ДАЛІ ЧИТАЙТЕ ТУТ

Коментарі

Немає коментарів
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.

Записи по темі